4/28/2012

snake alley (טייפה)

סימטאת הנחש היא רחוב מקורה שהופך בערב לשוק לילה ייחודי. מוכרים כאן מאכלים שנויים במחלוקת כמו נחשים, דם נחש, כיס מרה של נחש, מרק כופתאות צבי ים ועוד דברים שהופכים את הבטן לתייר המערבי. בעיקר ל4 מעצבים ששניים מהם צמחונים.

למזלנו או שלא, הגענו בבוקר וסיירנו במסדרון ריק של חנויות סגורות. מדי פעם ראינו דוכנים פתוחים למחצה וטבחים מכינים דברים לטירוף של הערב או יושבים לאכול בעצמם.
כך למדנו על בשרנו את מהות המושג שוק לילה.

(שם גם צילמתי את מר גבות)

מהשוק הזה מגיעים אל רחוב Guangzhou שהופך בעצמו לשוק לילה, וממנו יוצא שוק לילה נוסף בשם wuzhou.
סיירנו בשניהם, שוב רק כדי לגלות שצריך לילה במשוואה הזו כדי השדברים הנכונים יקרו.

בדוכן הזה מכרו מרק עם צפרדע שלמה בפנים (ציפורנים, ראש הכל). המקומיים יודעים מה טוב להם.

המשכנו לכיוון שוק לילה קטן נוסף בשם Xichang, הפעם כבר בידיעה שהגענו מוקדם מדי.
המסלול לשוק עובר דרך הכניסה למקדש Longshan, איזור ותיק בן 300 שנה שמושך אליו המון זקנים ונראה כמו כיכר אורדע ברמת גן.

מיצינו את השווקים ליום הזה. רשמנו הערה ביומן לגבי שעות ההגעה לפעמים הבאות, והמשכנו הלאה לבית קפה.

1. זה מדהים, אני מרגיש כאילו שאני מטייל איתכם... פרוייקט ענק!